Η Rovio αλλάζει το παιχνίδι ξανα

Γράφει Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία Τεχνολογικά νέα

Τα δισδιάστατα παιχνίδια με πίστες, με το κλασικό πλέον rating ενός, δύο και τριών αστεριών έχουν κορεστεί εδώ και χρόνια.

Το πρώτο Angry Birds της Rovio πριν από μερικά χρόνια ήταν το σήμα κατατεθέν του είδους, όπου ο παίχτης όσο περισσότερους πόντους μάζευε, τόσα αστέρια μάζευε, με άριστα τα τρία.

Μερικές εκδόσεις μετά, με ίδιο concept παιχνιδιών και μετεξέλιξης του franchise (μέχρι και σε θεματικό πάρκο), ήρθε η ώρα της αλλαγής.

Εκατοντάδες παιχνίδια κυκλοφόρησαν με αυτή τη λογική, όμως η Rovio άλλαξε το παιχνίδι...

Δίνοντας πλέον αρκετά πουλάκια με το μέρος μας, σκοπός είναι να βγεί ένα σύνολο πιστών, ώστε να "βγεί" το εκάστοτε επίπεδο.

Πλέον η στρατηγική μεταφέρεται σε πολλαπλά είπεδα, κάνοντας το παιχνίδι άκρως ενδιαφέρον.

Αυτή η λογική είναι το επόμενο βήμα σε μια βιομηχανία παιχνιδιών που επαναλάμβαναν τον εαυτό τους εδώ και χρόνια.