Facebook: Τέλος στα Sponsored Results

Γράφει Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία Τεχνολογικά νέα

Τέλος στα Sponsored Results -τις διαφημίσεις που εμφάνιζε στους χρήστες κάθε φορά που πραγματοποιούσαν συγκεκριμένες αναζητήσεις- αποφάσισε να δώσει η Facebook.

Προσπαθώντας να περιορίσει την έκταση των διαφημίσεων στο κοινωνικό της δίκτυο, η εταιρεία σχεδιάζει να σταματήσει να παρέχει τη μονάδα σε διαφημιστές τον Ιούλιο. Αργότερα τον ίδιο μήνα, οι χρήστες θα σταματήσουν να τους βλέπουν.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Facebook ο λόγος του τερματισμού είναι ότι οι περισσότεροι διαφημιστές έκαναν χρήση των Sponsored Results για να διαφημίσουν εφαρμογές και παιχνίδια κάτι που μπορούσαν ούτως ή άλλως να το κάνουν με άλλες πιο σχετικές επιλογές. "We've seen that most marketers were buying Sponsored Results to advertise their apps and games and we already offer mobile app install ads and Page post link ads on desktop to achieve these same goals", ήταν η δήλωση της Facebook για το θέμα αυτό.

Ωστόσο με τη νέα λειτουργία αναζήτησης του Facebook, Graph Search, το πιθανότερο είναι ότι δε θα αργήσουμε να δούμε στο κοινωνικό δίκτυο κάποια άλλη εναλλακτική μορφή διαφημίσεων. Τέλος, το Facebook εξακολουθεί να προσφέρει άλλες διαφημίσεις αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένων τη δεξιά στήλη αποτελεσμάτων και διαφημίσεων αναζήτησης της Bing.