Διαχείριση εργασιών μέσω SharePoint

Γράφει Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία Τεχνολογικά νέα

Τώρα, η πλατφόρμα του Office 365 περιλαμβάνει την υπηρεσία SharePoint για την σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση διαφόρων project, οργανώνοντας τα δεδομένα και τις εργασίες που απαιτούνται και προσφέροντας εύκολη πρόσβαση και διαχείριση από διαφορετικούς χρήστες.

Για κάθε νέο project δημιουργείται ένα νέο site στο SharePoint, οπού μέσα σε αυτό εισάγονται, ομαδοποιούνται και οργανώνονται σταδιακά τα δεδομένα και οι εργασίες που χρειάζεται να γίνουν, ενώ δημιουργείται και το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του έργου. Όλα δεδομένα που χρειάζονται συγκεντρώνονται στην βιβλιοθήκη του SharePoint, όπου υπάρχει η δυνατότητα αφαίρεσης η προσθήκης αρχείων με drag and drop. Μέσω της υπηρεσίας, οι διαφορές εργασίες μπορούν να εκτελούνται παράλληλα, ενημερώνοντας την πλατφόρμα για κάθε νέα εξέλιξη ή αλλαγή, προσφέροντας το συγχρονισμό των εργασιών.

Κάθε άτομο από την ομάδα, που καλείται να εργαστεί στο συγκεκριμένο project, αποκτάει πρόσβαση στην διαχείριση των εργασιών που του αντιστοιχεί, ενώ δεν μπορεί να παρεμβαίνει σε tasks που δεν έχει πρόσβαση. Kατά την διάρκεια ανάπτυξης του project, τα μέλη της ομάδας μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους απευθείας μέσα από την πλατφόρμα του SharePoint, ανταλλάζοντας απορίες, ιδέες και απόψεις που αφορούν το έργο.