Νέες δυνατότητες στο Dropbox for business

scroll

Νέες δυνατότητες στο Dropbox for business

Γράφει ο/η Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία Λογισμικό

H νέα δυνατότητα του Dropbox, ήρθε να δώσει λύση στους χρήστες που είτε εργάζονται στο σπίτι είτε στο γραφείο, θέλουν να διατηρούν τα προσωπικά τους αρχεία ξεχωριστά από αυτά της εργασία τους.

Το Dropbox κατάφερε να δημιουργήσει μια νέα εφαρμογή όπου ο χρήστης μπορεί να  συνδέεται ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικές περιοχές αρχείων, με διαφορετικούς κωδικούς, σαν να είχε δύο ξεχωριστές εφαρμογές του dropbox. Οι δύο αυτές περιοχές θα μπορούν να χρησιμοποιούνται παράλληλα από το χρήστη, οπού κάθε μία θα περιλαμβάνει διαφορετικά αρχεία και επαφές, όπως μια για προσωπική χρήση και μια για την εργασία του αντίστοιχα.

Επιπλέον, η χρήση του λογαριασμού Business, δίνει την δυνατότητα σε εταιρίες να γνωρίζουν ακριβώς τι συμβαίνει σε εταιρικά δεδομένα, ώστε μπορούν να αναλαμβάνουν δράση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, καθώς επίσης και να μπορούν εύκολα να συνεχίσουν, σε περίπτωση που κάποιος εργαζόμενος απολυθεί η αποχωρήσει από την επιχείρηση.  Ακόμα, επιτρέπεται η κοινή χρήση αρχείων καταγραφής ελέγχου, με αποτέλεσμα να γίνεται καλύτερος έλεγχος στην κοινή χρήση αρχείων, αλλά και στην πρόσβαση δεδομένων της εταιρίας. Οι διαχειριστές μπορούν να διαγράψουν ή να προσθέσουν χρήστες στο κοινόχρηστο φάκελο Dropbox ή ακόμα και να μεταφέρουν το λογαριασμό ενός χρήστη σε άλλα μέλη της ομάδας.

Τα νέα χαρακτηριστικά του DropBox, λοιπόν, βοηθούν στο να προφυλάσσονται και τα προσωπικά δεδομένα των εργαζομένων αλλά και να ελέγχονται και τα δεδομένα της επιχείρησης.