Τι επιτρέπεται και τι όχι στα Google Ads

Γράφει imonline.gr
Κατηγορία Blog

Τα Google Ads δίνουν την δυνατότητα σε κάθε μεγέθους επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στην Google προσεγγίζοντας έτσι δυνητικούς πελάτες.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της διαφήμισης Google Ads είναι ότι πληρώνετε μόνο όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, κάνοντας κλικ πάνω στη διαφήμισή σας, διαφορετικά δεν υπάρχει καμία χρέωση.

Για την σωστή και έγκυρη διαφήμιση απαιτούνται κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται. Κανόνες όπως το ότι δεν επιτρέπεται απαγορευμένο περιεχόμενο, απαγορευμένες πρακτικές και λοιπά τεχνικά θέματα. 

Απαγορευμένο περιεχόμενο 

Απαγορευμένο περιεχόμενο για την Google είναι οι απομιμήσεις προϊόντων, τα επικίνδυνα προϊόντα ή υπηρεσίες, η προαγωγή ανέντιμης συμπεριφοράς και το ακατάλληλο περιεχόμενο. 

Απομιμήσεις προϊόντων. To Google Ads απαγορεύει ρητά την πώληση και την προώθηση απομιμήσεων προϊόντων, οι οποίες περιέχουν εμπορικό σήμα που είναι πανομοιότυπο με άλλα προϊόντα.

Επικίνδυνα προϊόντα ή υπηρεσίες. Είναι άλλη μια πολιτική που λαμβάνει υπόψιν η Google για το απαγορευμένο περιεχόμενο που δεν πρέπει να χρησιμοποιείται στης διαφημίσεις της. Οι χρήστες πρέπει να παραμένουν ασφαλείς τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης, συνεπώς δεν επιτρέπεται η προώθηση ορισμένων προϊόντων ή υπηρεσιών που προκαλούν ζημιά ή τραυματισμό στον χρήστη/ πελάτη. Προϊόντα όπως ναρκωτικές ουσίες εξοπλισμός για τη διευκόλυνση της χρήσης ναρκωτικών ουσιών, όπλα, εκρηκτικές ύλες, οδηγίες για την κατασκευή εκρηκτικών προϊόντων, προϊόντα καπνού, πορνογραφικό υλικό ή γενικά άλλων επιβλαβών προϊόντων που μπορούν να βλάψουν των άνθρωπο.

Προαγωγή ανέντιμης συμπεριφοράς. Δεν επιτρέπεται  η προώθηση προϊόντων η υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να καθιστούν δυνατή την ανέντιμη συμπεριφορά. Για παράδειγμα λογισμικό για ηλεκτρονική εισβολή, πλαστά έγγραφα και υπηρεσίες ακαδημαϊκής απάτης, υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να διογκώνουν με τεχνητό τρόπο την επισκεψιμότητα διαφημίσεων ή ακόμα και του ιστότοπου.

Ακατάλληλο περιεχόμενο. Πρέπει να αποφεύγεται το ενδεχόμενο προσβολής των χρηστών. Η διαφημίσεις που προωθούν τις διακρίσεις, το μίσος, τη μισαλλοδοξία, την βία και της διαφημίσεις που προβάλλουν σοκαριστικό περιεχόμενο. Περιεχόμενο όπως η πώληση ειδών υπό εξαφάνιση, εκβιαστική απόσπαση χρημάτων ή εκβιασμός, αυτοτραυματισμός, δολοφονία, κακοποίηση ζώων, αποτρόπαιες εικόνες εγκλημάτων ή ατυχημάτων, αντικείμενα σχετικά με ομάδες μίσους, φυλετικές διακρίσεις και επιθετική συμπεριφορά ή εκφοβισμός ατόμων.

Οι διαφημίσεις πρέπει να σέβονται τις προτιμήσεις των χρηστών. Επομένως δεν επιτρέπονται ορισμένα είδη περιεχομένου για ενηλίκους σε διαφημίσεις. Ορισμένα είδη διαφημίσεων επιτρέπονται, εάν συμμορφώνονται με τις πολιτικές, δεν στοχεύουν σε ανηλίκους και θα εμφανίζονται μόνο σε περιορισμένα σενάρια με βάση την ηλικία του χρήστη. Τα ερωτήματα αναζήτησης του ακόμα και την τοπική νομοθεσία στο μέρος όπου προβάλλεται η διαφήμιση.

Δεν επιτρέπονται ορισμένα είδη διαφημίσεων που σχετίζονται με το αλκοόλ. Εάν δεν στοχεύουν ανηλίκους και στοχεύουν μόνο τις χώρες όπου επιτρέπεται ρητά η προβολή διαφημίσεων για αλκοόλ. Ποτά όπως κρασί, μπύρα, σάκε, οινοπνευματώδη ή αποσταγμένα αλκοολούχα ποτά, σαμπάνια, μη αλκοολούχο κρασί, ενισχυμένο κρασί, μη αλκοολούχα μπύρα και μη αλκοολούχα αποσταγμένα ποτά.

Δεν επιτρέπονται διαφημίσεις που δεν έχουν εξουσιοδότηση να χρησιμοποιούν περιεχόμενο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.

Επιτρέπονται μόνο oi σαφείς διαφημίσεις που έτσι οδηγούν τους χρήστες σε περιεχόμενο που είναι συναφές και έχουν επαγγελματική εμφάνιση, χρήσιμο και με το οποίο μπορούν να αλληλεπιδράσουν εύκολα.

Υπάρχουν συντακτικές και τεχνικές απαιτήσεις όπου πρέπει πάρουμε υπόψιν. Οι διαφημίσεις πρέπει να κερδίζουν την αφοσίωση του χρήστη χωρίς να είναι δύσκολη, ενοχλητική η ακόμα και προσβλητική. Οι προορισμοί των διαφημίσεων πρέπει να παρέχουν μοναδική αξία στους χρήστες, καθώς και να είναι χρήσιμοι, λειτουργικοί και η πλοήγηση σε αυτούς να είναι εύκολη. Απαιτείται βέβαια από το σύνολο των διαφημίσεων, των επεκτάσεων και των προορισμών να ανταποκρίνονται σε υψηλά επαγγελματικά πρότυπα.