Τα πάντα για την κατάταξη στο Tripadvisor

scroll

Τα πάντα για την κατάταξη στο Tripadvisor

Γράφει ο/η Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία imonline Blog

Μάθετε τα πάντα για τον αλγόριθμο ταξινόμησης του Tripadvisor, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιείται για να κατατάσσονται καταλύματα, αξιοθέατα και εστιατόρια και πώς εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου.

Πώς λειτουργεί η κατάταξη

Η κατάταξη βασίζεται στην ποιότητα, το πόσο πρόσφατα και την ποσότητα των σχολίων που λαμβάνει μια επιχείρηση από τους χρήστες - και τη συνέπεια αυτών των αξιολογήσεων με την πάροδο του χρόνου.

Ποιότητα

Τα αστέρια που παρέχουν οι χρήστες ως μέρος των αξιολογήσεών τους χρησιμοποιούνται για να ταξινομήσουν την ποιότητα της εμπειρίας σε κάθε επιχείρηση. Όλα τα άλλα πράγματα είναι ίσα, μια επιχείρηση με περισσότερες βαθμολογίες των 5 αστεριών θα είναι υψηλότερη από μια επιχείρηση με χαμηλότερες εκτιμήσεις αστεριών.

Πρόσφατο

Οι πρόσφατες κριτικές είναι πιο πολύτιμες από τις παλαιότερες κριτικές. Δίνουν μια πιο ακριβή αναπαράσταση της τρέχουσας εμπειρίας στην επιχείρηση. Αυτό σημαίνει ότι οι κριτικές - καλές ή κακές - που είναι παλαιότερες δεν θα μετρήσουν τόσο πολύ για την κατάταξη μιας επιχείρησης, όπως μια που γράφτηκε πιο πρόσφατα. Αν και οι παλαιότερες κριτικές δεν έχουν τόσο σημαντικό βάρος στην κατάταξη, εξακολουθούν να είναι ορατές στην ενότητα Επισκόπηση κάθε καταχώρισης και στο ιστορικό της επιχείρησης.

Ποσότητα

Ο αριθμός των κριτικών είναι ένας κρίσιμος δείκτης στους χρήστες του Tripadvisor για μια επιχείρηση. Οι χρήστες του Tripadvisor συνήθως διαβάζουν πολλαπλές κριτικές για να σχηματίσουν μια ισορροπημένη γνώμη για μια επιχείρηση και να έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη στις αποφάσεις τους όταν βλέπουν μια μεγάλη σειρά από κριτικές άλλων ταξιδιωτών.

Όταν μιλάμε για την ποσότητα κριτικών, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι μια επιχείρηση πρέπει απλώς να έχει αρκετές κριτικές για να παρέχει στατιστική σημασία και να επιτρέπει μια σύγκριση με άλλες επιχειρήσεις. Μια καταχώρηση με περισσότερες κριτικές δεν σημαίνει ότι θα κατατάσσεται υψηλότερα από τους ανταγωνιστές της. Για παράδειγμα, μια επιχείρηση με 1.000 κριτικές δεν θα είναι αναγκαστικά βαθμολογημένη υψηλότερη από μία με 500 κριτικές που ελήφθησαν περίπου στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι και οι δύο έχουν αρκετές κριτικές για να μας κάνουν να είμαστε σίγουροι για την πιθανή ταξιδιωτική εμπειρία που μπορούν να προσφέρουν.

Ο αλγόριθμος κατάταξης δημοτικότητας έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ένα στατιστικό μέτρο εμπιστοσύνης σχετικά με την τρέχουσα εμπειρία σε μια επιχείρηση. Καθώς συσσωρεύουμε περισσότερες κριτικές σχετικά με μια επιχείρηση με την πάροδο του χρόνου, έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δυνητική εμπειρία που μπορούν να περιμένουν οι καταναλωτές. Μόλις φτάσουμε σε μια ικανοποιητικό αριθμό, ο αλγόριθμος είναι σε θέση να προβλέψει με μεγαλύτερη ακρίβεια την κατάταξη της επιχείρησης.

Συνοψίζοντας

  • Οι καλές κριτικές είναι καλύτερες από τις κακές κριτικές
  • Οι πρόσφατες κριτικές έχουν περισσότερο βάρος από τις παλαιότερες κριτικές
  • Περισσότερες κριτικές συμβάλλουν στη δημιουργία εμπιστοσύνης πιο γρήγορα

Αυτοί οι παράγοντες αλληλεπιδρούν με την πάροδο του χρόνου για να καθορίσουν την κατάταξη δημοτικότητας μιας επιχείρησης. Για παράδειγμα, η ποιότητα και η ποσότητα των κριτικών με την πάροδο του χρόνου μας παρέχει μια άποψη για τη συνοχή κάθε επιχείρησης. Μια επιχείρηση που έχει σταθερά καλές κριτικές θα είναι υψηλότερη από μία με παρόμοιο αριθμό καλών και κακών κριτικών. Ομοίως, ένας μεγάλος αριθμός πρόσφατων αξιολογήσεων θα εκτιμηθεί υψηλότερα από εκείνους που είναι αρκετά χρόνια.