Newsletter, call to action

scroll

Newsletter, call to action

Κατηγορία imonline Blog

Η ενθάρρυνση των χρηστών να συμμετάσχουν σε μια ιστοσελίδα, δηλαδή να αφιερώσουν χρόνο για να εγγραφούν σε μια λίστα αλληλογραφίας ή να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό δεν είναι εύκολο έργο.

Ως χρήστες του διαδικτύου έχουμε γίνει πιο διακριτικοί καθώς αγωνιζόμαστε για να διαχειριστούμε μια καθημερινή εισροή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και είμαστε πιο επιφυλακτικοί για να δώσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας μας σε όποιον ζητάει. Πώς λοιπόν μπορείτε να πείσετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να εγγραφούν στις υπηρεσίες;

Οι χρήστες πρέπει να πιστεύουν ότι θα φροντίσετε τα προσωπικά τους δεδομένα και ότι θα εκπληρώσετε τις υποσχέσεις που τους έχετε δώσει κατά την εγγραφή τους, όπως αποκλειστικό περιεχόμενο ή λειτουργικότητα. Ρίξτε μια ματιά στη λίστα παρακάτω και δείτε τι μπορείτε να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας.

  • Εγγυήσεις προσφοράς - Ενθαρρύνετε τους χρήστες να σας εμπιστεύονται διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα τους θα διατηρούνται ασφαλή και τα στοιχεία επικοινωνίας δεν θα μεταβιβάζονται σε τρίτους.
  • Κάντε τα Calls to Action Προφανές - Τοποθετήστε σαφή κουμπιά ή συνδέσμους σε εμφανές θέσεις στην ιστοσελίδα. Κάντε σαφές τι ζητάτε από τον χρήστη και τι θα πάρει σε αντάλλαγμα.
  • Επιτρέψτε στους χρήστες να εγγραφούν σε πολλαπλά μέρη - Θα μπορούσατε να ενσωματώσετε τις εγγραφές των ενημερωτικών δελτίων σε άλλες φόρμες στην ιστοσελίδα ή να προτείνετε την εγγραφή σας στη σελίδα των επαφών σας.
  • Χρησιμοποιήστε έντονες εκφράσεις που μπορούν να τραβήξουν τους χρήστες - «Εγγραφείτε για αποκλειστικό περιεχόμενο και εκπτώσεις!» Θα προσελκύσει περισσότερη προσοχή από το «Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο».
  • Κρατήστε τη φόρμα εγγραφής σας απλή - Ζητήστε από τους χρήστες μόνο για βασικές πληροφορίες. Αν τους ζητάτε να εγγραφούν για ένα ενημερωτικό δελτίο ζητήστε τους μόνο τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους και το όνομα τους. Πάλι, τηρήστε το ελάχιστο όριο για τις φόρμες εγγραφής. Εάν ζητάτε μια διεύθυνση, μια χρέωση ή μια διεύθυνση παράδοσης, βεβαιωθείτε ότι συμπληρώνονται αυτόματα από τις πληροφορίες που έχετε καταχωρίσει προηγουμένως.
  • Προσφέρετε ένα κίνητρο - Ένα κίνητρο μπορεί να είναι οτιδήποτε από κωδικούς έκπτωσης, αποκλειστικό περιεχόμενο μέχρι και δώρα. Δεν χρειάζεται να είναι μια δαπανηρή κίνηση, αλλά θα πρέπει να κάνει τους εγγεγραμμένους χρήστες να αισθάνονται ότι παίρνουν προστιθέμενη αξία.
  • Μην κάνετε spam στις επαφές σας - Βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε μόνο με τους χρήστες σας με χρήσιμες και έγκυρες πληροφορίες, μην στέλνετε πάρα πολλά ή άσχετα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δώστε τους μια ένδειξη της συχνότητας των επαφών όταν εγγράφονται και πάντα να τους δίνετε τη δυνατότητα να διαγράψουν το λογαριασμό τους.
  • Στόχος το share - Προτρέψτε τους χρήστες να προωθούν τα ενημερωτικά δελτία σας και να μοιράζονται περιεχόμενο. Οι συστάσεις από τους φίλους και από στόμα σε στόμα είναι μερικές μία από τις πιο αποτελεσματικές διαθέσιμες μορφές μάρκετινγκ, που κάνουν το έργο για σας.

Επίσης βεβαιωθείτε ότι τηρείτε τις υποσχέσεις σας…