Γιατί πρέπει να μείνουμε ικανοποιημένοι μετά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας

Γράφει Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία Blog

Για να μείνουν ικανοποιημένοι οι πελάτες σας πρέπει να βρουν κάτι που τους ελκύει στο site σας.

Ας δούμε τα πράγματα από τα αρχικά βήματα:

  • Βρείτε με τι θα ασχολείται η επιχείρηση σας. Άρα βρείτε την δική σας εταιρική ταυτότητα.
  • Αναγνωρίστε σε ποιους πελάτες θέλετε να στοχεύσετε, ποιοι πελάτες δέχονται το προϊόν σας. Ξεχωρίστε τα χαρακτηριστικά τους και τις ιδιότητές τους. 
  • Εντοπίστε το κοινό σας, τι δημοσιεύει και ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους. Βρείτε influencers και προτείνετε τους μια καλή προσφορά.
  • Ποια είναι τα άτομα (οι προσωπικότητες) που επηρεάζουν το κοινό των συγκεκριμένων διαδικτυακών μέσων; Ποιοι με λίγα λόγια είναι οι καθοδηγητές της κοινής γνώμης για τα συγκεκριμένα youtube κανάλια, ιστοσελίδες, social media; Ποιοι έχουν μεγάλη διαδραστικότητα με τους ακροατές τους.
  • Προσεγγίστε τα συγκεκριμένα άτομα μέσω email, μηνυμάτων, σχολίων κ.λπ. που θέλετε να αρχίσουν να σας προσέχουν. Στείλτε τους πληροφορίες για εσάς. Χτίστε σχέσεις μαζί τους. Μπορείτε να τους στείλετε προϊόντα για να δοκιμάσουν ή να τους καλέσετε να λάβουν μια δωρεάν υπηρεσία σας. Ενημερώστε τους.
  • Προσοχή. Μην τους μπερδέψετε. Μην τους φορτώσετε με προϊόντα. Εφόσον έχει ξεκαθαριστεί το πρώτο βήμα, τι ακριβώς είναι αυτό που θέλετε να προωθήσετε, προσφέρετέ τους μόνο αυτό.
  • Εντοπίστε πιο είναι το αγοραστικό σας κοινό που δεν χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες/ προϊόντα σας, με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εντοπίσετε τα λάθη σας και να γίνεται καλύτερη διορθώνοντας τα.
  • Δε φτάνει να μείνουν μόνο αυτά τα άτομα ικανοποιημένα. Θέλετε να το επικοινωνήσουν σε άλλους, μα πάνω από όλα, να δημοσιεύσουν τα σχόλιά τους στο διαδίκτυο ώστε να τα διαβάσουν και άλλοι και να επηρεαστούν θετικά από αυτά.

Αφού εξαντλήσετε όλες τις παραπάνω τεχνικές θα είστε κατά ένα ποσοστό πιο σίγουροι ότι οι χρήστες που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σας θα επιστρέψουν και ενδεχομένως ως πελάτες σας. Όπως επίσης η εμπειρία του χρήστη επηρεάζει την επιτυχία της επιχείρησης σας όπως ακόμα επηρεάζεται και η μακρόχρονη συνεργασία με τους πελάτες σας.