Γιατί χρειάζομαι eshop για τα προϊόντα μου; Part2

scroll

Γιατί χρειάζομαι eshop για τα προϊόντα μου; Part2

Γράφει ο/η Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία imonline Blog

Την προηγούμενη εβδομάδα ξεκινήσαμε να αναλύουμε τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε μια επιχείρηση. Εκτός από την διαφήμιση που ήδη αναφέρθηκε στο πρώτο κομμάτι του δημοσιεύματος υπάρχουν και άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει ένα eshop.

Πρόσβαση,  Αμεσότητα και Ευκολία

Μέχρι πριν λίγο καιρό, ο όγκος του αγοραστικού κοινού μιας εταιρία, εξαρτιόταν αποκλειστικά από τον πληθυσμό των κατοίκων τις περιοχής που βρίσκεται και έχει φυσική παρουσία. Τώρα, μέσω του διαδικτύου, κάθε επιχείρηση έχει την δυνατότητα να επεκτείνει την δραστηριότητα της σε όλο τον κόσμο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει πρόσβαση σε πελάτες από κάθε γωνιά του πλανήτη, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση των αριθμό των εσόδων της εταιρίας.

Μέσω του διαδικτύου ο πελάτης μπορεί να προβαίνει σε αγορές από οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Η δυνατότητα να αγοράζει κάποιος προϊόντα από το σπίτι του, την δουλειά του ή από οποιοδήποτε σημείο έχει πρόσβαση στο internet αποτελεί ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Η δυνατότητα άμεσης πληρωμής μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, και η υπηρεσίες αποστολής και παράδοσης των προϊόντων στο χώρο του πελάτη διευκολύνει ακόμα περισσότερο τις συναλλαγές.  Επίσης, ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό ενός e-shop είναι η δυνατότητα πρόσβασης στο site οποιαδήποτε ώρα και ημέρα επιθυμεί ο πελάτης. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μένει πάντα ανοικτό, καθημερινά, χωρίς ωράρια λειτουργιάς, προσφέροντας απεριόριστη πρόσβαση στους πελάτες για τις αγορές τους.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί χρειάζομαι ηλεκτρονικό κατάστημα part 1

Γιατί χρειάζομαι ηλεκτρονικό κατάστημα part 3