Βελτιστοποιώντας τα call to action

scroll

Βελτιστοποιώντας τα call to action

Κατηγορία imonline Blog

Τα Calls to Action (CTA) πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος κάθε ιστοτόπου, με μία κλήση για δράση που πρέπει να εμφανίζεται σε κάθε σελίδα. Οι προσκλήσεις για δράση είναι τα κουμπιά, το κείμενο ή οι εικόνες που ενθαρρύνουν και οδηγούν έναν χρήστη να αναλάβει δράση.

Η ενέργεια μπορεί να είναι οτιδήποτε, από την αγορά ενός προϊόντος, την εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή τη λήψη φυλλαδίου. Τα Calls to Action είναι ό,τι φέρνει επισκέπτες και τους οδηγεί σε πιθανούς χρήστες/πελάτες της επιχείρησής σας.

Αυτές είναι οι κορυφαίες συμβουλές μας σχετικά με τον τρόπο μεγιστοποίησης της χρήσης των κλήσεων για δράση στον ιστότοπό σας

Σαφήνεια

Βεβαιωθείτε ότι είναι πολύ σαφές τι θέλετε να κάνει ο χρήστης, πώς να το κάνει και τι οφέλη θα έχει. Μην είστε μυστικοπαθής ή λυπημένοι με τα λόγια σας, τα CTA πρέπει να είναι όλα σχετικά με τη μετάδοση ενός σαφούς και σύντομου μηνύματος. Τα CTA θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ως πινακίδες για να ενημερώνονται οι χρήστες τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Για παράδειγμα, όταν έχουν τελειώσει την ανάγνωση ενός ιστολογίου ή ενός άρθρου, πρέπει να τους ενθαρρύνετε να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας για να αποκτήσουν παρόμοιο περιεχόμενο απευθείας στα εισερχόμενά τους.

Ξεχωρίστε από το πλήθος

Τα Calls to Action θα πρέπει να ξεχωρίζουν οπτικά. Κάντε έξυπνη την χρήση της τοποθέτησης, του μεγέθους, του χρώματος και του λευκού χώρου για να διασφαλίσετε ότι το μάτι θα καρφώνεται στα Calls to Action. Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το CTA σας είναι προφανώς «clickable», οι χρήστες σας πρέπει να είναι σε θέση να δουν γρήγορα τις ενέργειες που πρέπει να πράξουν για να λάβουν αυτό που προσφέρεται.

Η ποιότητα δεν είναι ποσότητα

Μην το παρακάνετε και να  μην είναι μπερδεμένο το μήνυμά σας, επίσης (και πιο βασικό) μην παράγεται έλλειψη εστίασης. Στόχος μιας κλήσης για δράση ανά σελίδα πρέπει να γίνει το καλύτερο που μπορείτε.

Γίνετε δημιουργικοί

Όπου είναι δυνατόν, προσπαθήστε να βάλετε αντίγραφα και εικόνες για Calls to action που είναι λίγο διαφορετικές. Χιλιάδες ιστότοποι με CTA φωνάζουν ("ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΤΩΡΑ!( Sign Up Now!))", που μπορεί να είναι αυτός ο στόχος σας, αλλά μπορείτε να σκεφτείτε έναν νέο τρόπο να το πείτε; Είναι εύκολο να αγνοήσετε τα λόγια και τις φράσεις που βλέπουμε ξανά και ξανά, να το λέτε λίγο διαφορετικά και είναι πιο πιθανό να τραβήξετε το μάτι.

Χρησιμοποιήστε τα Call to Action ως έναν τρόπο μέτρησης

Παρακολουθήστε τις απαντήσεις σας, πόσοι άνθρωποι έχουν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο σας, ποιοι ζήτησαν για κλήση, έφεραν ένα προϊόν ή πάτησαν σε άλλο ένα Call to Action. Αν δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που ελπίζατε τότε ανανεώστε τα Calls to Action και δείτε αν οι αριθμοί αυξάνονται.