Ένα τυπικό εταιρικό website αποτελείται από 10-15 εσωτερικές σελίδες οι οποίες περιγράφουν την επιχείρηση σας, παρουσιάζουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρεται, διαθέτουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας και κάποια φόρμα επικοινωνίας.
Παρόλο που αυτό μπορεί να φαίνεται ιδανικό για να προωθήσετε την επιχείρηση σας μέσω της ιστοσελίδα σας στο διαδίκτυο, δεν είναι αρκετό για να προσεγγίσετε όλους τους δυνητικούς αγοραστές και μελλοντικούς σας πελάτες. Εδώ έρχεται να βοηθήσει το blog.
Περισσότερες ευκαιρίες να σας εντοπίσουν
Κάθε post που δημοσιεύεται στο blog είναι και μία νέα σελίδα του εταιρικού σας ιστοτόπου, η οποία καταχωρείτε στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό αυτομάτως μεταφράζεται σε μία ακόμα πιθανότητα να σας εντοπίσουν άτομα που κάνουν κάποια σχετική αναζήτηση. Ειδικά αν χρησιμοποιείται το blog για content marketing ή για να απαντήσετε σε συνήθης προβληματισμούς και ερωτήματα του κοινού στο οποίο στοχεύετε, όταν στρέφονται στο Google για εύρεση απαντήσεων, η σελίδα σας μέσω του blog θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα.
Ανοιχτείτε στον κόσμο των Social Media
Οι περισσότεροι από τους ιδανικούς σας πελάτες, περνάνε ήδη αρκετό χρόνο της καθημερινότητας τους στα social media, και λογικά διατηρείτε και εσείς μία ενεργή παρουσία σε αυτά ώστε να μπορούν να σας εντοπίζουν και να έχετε αλληλεπίδραση μαζί τους. Το να δημοσιεύετε δικό σας περιεχόμενο, είναι κάτι αναγκαίο ώστε να αποκτάτε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Από τη στιγμή όμως που το περιεχόμενο σας δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα και στις υπόλοιπες κοινές σελίδες, όπως “Η εταιρεία”, αποκτάτε έναν μεγαλύτερο όγκο σελίδων για δημοσίευση.
Με ένα δραστήριο blog, το οποίο συνεχώς ανανεώνεται με χρήσιμο επιμορφωτικό υλικό το οποίο απαντά σε ερωτήματα και λύνει προβληματισμούς, ξαφνικά αποκτάτε περιεχόμενο προς δημοσίευση στα social media. Κάθε δημοσίευση άρθρου blog που κάνετε στα social media είναι μια ενέργεια που έχει τη δύναμη να οδηγήσει περισσότερο κοινό στην ιστοσελίδα σας.
Κύρος στα μάτια των επισκεπτών σας
Ορισμένες φορές, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας χρειάζεται περισσότερα από εσάς πριν προχωρήσει και γίνει πελάτης. Χρειάζεται ένα αίσθημα εμπιστοσύνης στο πρόσωπο σας και μία εικόνα υπερίσχυσης έναντι του ανταγωνισμού. Με ένα συνεχώς ενημερωμένο blog, ο επισκέπτης αναγνωρίζει τις γνώσεις σας στον κλάδο που βρίσκεστε, παίρνει περισσότερες απαντήσεις στα ερωτήματα και τους προβληματισμούς του, του δημιουργείτε ένα αίσθημα οικειότητας με την επιχείρηση σας και η σιγουριά ότι βρίσκεστε σε δραστηριότητα στο χώρο.