Wibidata νέα πλατφόρμα για αποθήκευση δεδομένων

scroll

Wibidata νέα πλατφόρμα για αποθήκευση δεδομένων

Γράφει ο/η Μανώλης Βαρούχας
Κατηγορία Διαδίκτυο

Η εταιρία WibiEnterpise σχεδίασε μια πλατφόρμα την Wibidata,η οποία παρέχει την δυνατότητα σε δυναμικά site, να δημιουργούν εφαρμογές σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας παράλληλα στον πελάτη την δυνατότητα αναζήτησης με πιο εξατομικευμένο τρόπο.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σχεδιάστηκε στο  πλαίσιο ενός ανοικτού κώδικα που ονομάζεται Kiji, και παρέχει μια κοινή πλατφόρμα για τη δημιουργία εφαρμογών που αξιοποιούν μεγάλα σύνολα δεδομένων. Όπως η Google και η Amazon, η Kijii Wibidata χρησιμοποιεί ένα κεντρικό σύστημα αποθήκευσης δεδομένων, που επιτρέπει σε έναν πελάτη να συγκεντρώσει όλες τις εφαρμογές, τις αναζητήσεις, τις αγορές του, όπως  του αρέσει, ακόμα και τα αιτήματα για πληροφορίες σχετικά με διάφορα  προϊόντα. Βασίζεται ουσιαστικά, σε ένα σύστημα αποθήκευσης που βλέπει κάθε προϊόν ως ξεχωριστή οντότητα. Με αυτό τον τρόπο μια εταιρία μπορεί να παρέχει στους πελάτες της, εξελιγμένες εφαρμογές και υπηρεσίες σε σημείο που μπορεί να γίνονται ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις πρόσφατες πληροφορίες του πελάτη, δίνοντας του έτσι ένα πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο ή έστω συναφή αποτελέσματα στην αναζήτηση του με βάση τις επιλογές του.

Η εταιρία WibiEnterpise σχεδίασε μια πλατφόρμα την Wibidata,η οποία παρέχει την δυνατότητα σε δυναμικά site, να δημιουργούν εφαρμογές σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας παράλληλα στον πελάτη την δυνατότητα αναζήτησης με πιο εξατομικευμένο τρόπο.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σχεδιάστηκε στο  πλαίσιο ενός ανοικτού κώδικα που ονομάζεται Kiji, και παρέχει μια κοινή πλατφόρμα για τη δημιουργία εφαρμογών που αξιοποιούν μεγάλα σύνολα δεδομένων. Όπως η Google και η Amazon, η Kijii Wibidata χρησιμοποιεί ένα κεντρικό σύστημα αποθήκευσης δεδομένων, που επιτρέπει σε έναν πελάτη να συγκεντρώσει όλες τις εφαρμογές, τις αναζητήσεις, τις αγορές του, όπως  του αρέσει, ακόμα και τα αιτήματα για πληροφορίες σχετικά με διάφορα  προϊόντα. Βασίζεται ουσιαστικά ,σε ένα σύστημα αποθήκευσης που βλέπει κάθε προϊόν ως ξεχωριστή οντότητα. Με αυτό τον τρόπο μια εταιρία μπορεί να παρέχει στους πελάτες της, εξελιγμένες εφαρμογές και υπηρεσίες σε σημείο που μπορεί να γίνονται ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις πρόσφατες πληροφορίες του πελάτη, δίνοντας του έτσι ένα πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο ή έστω συναφή αποτελέσματα στην αναζήτηση του με βάση τις επιλογές του.Wibidata είναι μια ισχυρή πλατφόρμα , αλλά έρχεται να αντιμετωπίσει την ισχυρή πολυπλοκότητα στη διαχείριση των δεδομένων, σε τόσες πολλές διαφορετικές συσκευές. Βέβαια χρησιμοποιήσει έναν νέο τρόπο οργάνωσης που διαπερνά όλο τον τρόπο που μια εταιρεία αντιμετωπίζει τις δικές της επενδύσεις αφού αντιμετωπίζει τις επιλογές του κάθε πελάτη με έναν πολύ συγκεκριμένο και εστιασμένο τρόπο.Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σχεδιάστηκε στο  πλαίσιο ενός ανοικτού κώδικα που ονομάζεται Kiji, και παρέχει μια κοινή πλατφόρμα για τη δημιουργία εφαρμογών που αξιοποιούν μεγάλα σύνολα δεδομένων. Όπως η Google και η Amazon, η Kijii Wibidata χρησιμοποιεί ένα κεντρικό σύστημα αποθήκευσης δεδομένων, που επιτρέπει σε έναν πελάτη να συγκεντρώσει όλες τις εφαρμογές, τις αναζητήσεις, τις αγορές του, όπως  του αρέσει, ακόμα και τα αιτήματα για πληροφορίες σχετικά με διάφορα  προϊόντα. Βασίζεται ουσιαστικά ,σε ένα σύστημα αποθήκευσης που βλέπει κάθε προϊόν ως ξεχωριστή οντότητα. Με αυτό τον τρόπο μια εταιρία μπορεί να παρέχει στους πελάτες της, εξελιγμένες εφαρμογές και υπηρεσίες σε σημείο που μπορεί να γίνονται ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις πρόσφατες πληροφορίες του πελάτη, δίνοντας του έτσι ένα πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο ή έστω συναφή αποτελέσματα στην αναζήτηση του με βάση τις επιλογές του.

Wibidata είναι μια ισχυρή πλατφόρμα, αλλά έρχεται να αντιμετωπίσει την ισχυρή πολυπλοκότητα στη διαχείριση των δεδομένων, σε τόσες πολλές διαφορετικές συσκευές. Βέβαια χρησιμοποιήσει έναν νέο τρόπο οργάνωσης που διαπερνά όλο τον τρόπο που μια εταιρεία αντιμετωπίζει τις δικές της επενδύσεις αφού αντιμετωπίζει τις επιλογές του κάθε πελάτη με έναν πολύ συγκεκριμένο και εστιασμένο τρόπο.